Пріоритетні завдання на 2023/2024 навчальний рік

 

Спрямувати роботу колективна на реалізацію пріоритетних завдань:

1.   Посилити роботу з формування основ національної свідомості шляхом розширення знань про Україну, її історію, культуру, природні багатства.

2. Продовжувати роботу по створенню безпечного освітнього середовища у закладі, охороні життя, зміцненню здоров'я, фізичного розвитку дошкільників і учнів, створюючи емоційно-позитивний мікроклімат між усіма учасниками освітнього процесу.

3. Удосконалити організацію освітньої діяльності, використовуючи мультисенсорний підхід через включення різних каналів сприйняття: «БАЧУ», «ЧУЮ», «ВІДЧУВАЮ», «ГРАЮ», «ТВОРЮ», зберігаючи основний принцип міжпредметної інтеграції STREAM – освіти.

 

4. Підвищувати якість освіти через активне впровадження в освітній процес інформаційно-комунікаційних технологій, спрямованих на професійне зростання творчої активності педагогів та формування основ інформаційної культури.

Завдання на новий 2020-2021 навчальний рік

 На виконання Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіти», «Про дошкільну освіту», та інших нормативних документів, відповідно Концепції розвитку закладу, враховуючи сучасні потреби розвитку суспільства, кадровий потенціал, матеріально-методичну базу, виходячи з аналізу роботи за минулий навчальний рік вважати пріоритетними напрямками діяльності педагогічного колективу в 2021-2022 навчальному році наступні завдання:

1. Формування у здобувачів освіти навичок здорового, безпечного, комфортного, розвивального та мотивуючого середовища для всіх учасників освітнього процесу.

2. Формування математичної компетенції здобувачів освіти.

3. Цифровізація освітнього процесу – невід’ємна вимога часу.

4. Упровадження диференційованого підходу до забезпечення підтримки осіб з особливими освітніми потребами (ООП). Продовження формування інклюзивного середовища, подолання соціальних бар’єрів, упровадження педагогіки партнерства.